Opinie użytkownika (1)

W oddziale Banku...
W oddziale Banku PKO w Makowie Podhalańskim jakość obsługi jest na niskim poziomie. Wiedza pań pracujących słychać nie jest dopełniana, Na trzy panie pracujące w okienkach obsługi tylko jedna posiada wiedzę i to właśnie do niej pozostałe panie przychodzą z częstymi pytaniami w obecności klientów. Ja jako klient wolę czekać czasem w bardzo długiej kolejce do pani ze wspomnianą już wiedzą (czuję się pewniej ze transakcja dokonana przez nią jest prawidłowa). Dużym minusem tejże placówki jest również to że każdy klient przebywający na sali słyszy co, ile, gdzie itp. ma do powiedzenia pani w okienku. Zero dyskrecji.

Joanna_2299

03.09.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
28.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi