Pani pracująca w dziale obsługi klienta jasno i wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania dot. założenia konta internetowego, po ok. 15 min. konto miałam założone. Szybko, sprawnie i przyjemnie a co naprawdę ważne użytkowanie takiego konta jest proste i bardzo wygodne tak jak poinformowała mnie pracownica banku całkowicie bezpłatne. Konto założyłam rok temu i od tego czasu polecam go wszystkim znajomym.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko oceniła Pani poziom obsługi naszego doradcy i sposób przekazania przez niego informacji . Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Pani opinia potwierdza słuszność strategii, którą wdrażamy w ING Banku, strategii gdzie klient znajduje się w centrum. Dziękujemy za polecanie naszego banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.