Obserwowany obiekt to supermarket " Biedronka". Sklep przestrzenny, niestety asortyment wyłożony w nieładzie, chaotycznie.Widoczne braki na półkach, co sprawia wrażenie małego wyboru. Obsługa miła, schludnie ubrana. Chętna do pomocy, precyzyjnie odpowiedziała na pytania dotyczące położenia pięciu towarów. Brak kolejki, otwarta większość z kas.
Dziś miałam styczność z placówką franczyzową oddziału Getin Noble Bank. Oddział banku ciasny, zlokalizowany na kilkunastu metrach kwadratowych. Realizacja wpłaty gotówkowej trwała długo, około 25 minut jak na taką prostą czynność. Obsługa niemiła. Potwierdza to brak zwrotów grzecznościowych i wyraźne niezadowolenie obsługi z wczesnej pory. Brak chęci przedstawienia jakiejkolwiek oferty, pomimo mojego zainteresowania ulotką promującą lokaty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.