Wraz z przyjaciółmi postanowiliśmy wybrać się na obiad do Reustauracji Sphinx. Sobota, godziny popołudniowe, pierwszy dzień Jarmarku Dominikańskiego, wszędzie mnóstwo ludzi. Przed wejściem kolejka, ale już po kilku minutach znalazł się odpowiedni stolik. Uśmiechnięty kelner od razu podał karty. Już po kilku minutach dostaliśmy napoje. Mimo dużego ruchu na jedzenie czekaliśmy niecałe 20 min. Wszystko ciepłe. Kelner odwiedzał nas kilka razy pytając czy jeszcze może w czymś pomóc, coś podać, polecić. Obsługa bardzo miła, miejsce czyste i przyjemne. Z miła chęcią będziemy tam wracać.
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat restauracji sieci SPHINX. Zadowolony Gość to cel naszego działania, dlatego z przyjemnością przeczytaliśmy relację dotyczącą Pani wizyty w naszej restauracji. Miło nam, że docenia Pani jakość usług świadczonych przez powyższą restaurację, a przede wszystkim cieszymy się, że obsługa kelnerska sprostała Pani oczekiwaniom i zapewniła przyjemną atmosferę. Jednocześnie Pani opinia sprawi, że nadal będziemy dokładali wszelkich starań, aby zagwarantować naszym Gościom niepowtarzalny klimat oraz profesjonalną obsługę. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam Sfinks Polska S.A.
Już kilka razy...
Już kilka razy miałam okazję bywać w tym miejscu, jednak pierwszy raz miałam okazję jeść tam śniadanie. Niestety moja opinia diametralnie się zmieniła. Brudne sztućce, zamiast kalafiora brokuły i na dodatek włos na talerzu... Wygląd kelnera wskazywał conajmniej na niewyspanie. Nie usłyszałam nawet zwykłego "przepraszam", a na rachunek czekałam dłużej niż na jedzenie. Poczatkowo w toalecie panował ładnie mówiąc nieporządek, później było już trochę lepiej.
Nie sądzę, żebym miała jeszcze ochotę kiedykolwiek jeść w tej reustauracji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.