Sklep Pepe Jeans przeze mnie odwiedzony to sklep typu outlet. Na sali sprzedaży- dwóch pracowników, którzy zaraz po wejściu do sklepu witają klientów słowami "dzień dobry". Sprzedawca wykazuje zainteresowanie klientami. Po 2-3 minutach podchodzi do klienta oferując swoją pomoc. Pyta czego poszukuję i pomaga w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru wybranej odzieży. Przy wyborze kilku rzeczy do mierzenia, odbiera od klienta wybrane ubrania i odwiesza w przymierzalni. Podczas procesu przymierzania, sprzedawca jest w zasięgu wzroku klienta w momencie wyjścia z przymierzalni. Sprzedawca pyta o opinię klienta, jak się czuje, sam stara się doradzić. Po przymierzeniu odzieży sprzedawca zaprasza do kasy, gdzie dokładnie podaje kwotę do zapłaty i pakuje towar starannie w torbę. Paragon zostaje podany klientowi do ręki. Sprzedawca dziękuje klientowi za dokonanie zakupu, żegna się słowami "do widzenia" i zaprasza do ponownej wizyty w sklepie. W sklepie odczuwa się zainteresowanie klientem i chęć pomocy ze strony sprzedawców.
Obsługa sklepu bardzo uprzejma, interesują się klientem i chętnie doradzają. Sprzedawcy z własnej inicjatywy podchodzą do klienta i proponują pomoc. Sprzedawcy potrafią dobrać odpowiedni rozmiar odzieży. Do głównej rzeczy, będącej obiektem zakupu proponują zakup rzeczy dodatkowej w postaci paska, biżuterii. Obsługa przy kasie przebiega szybko i sprawnie. Sprzedawcy używają zwrotów grzecznościowych typu dzień dobry, do widzenia oraz zapraszają do ponownej wizyty w sklepie. Sprzedawcy ubrani są w stroje koloru czarnego- czarna podkoszulka i czarne spodnie, buty na płaskim obcasie. Każdy sprzedawca posiada identyfikator z imieniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.