Opinia użytkownika: Joanna_1829
Dotycząca firmy: Pepe Jeans
Treść opinii: Sklep Pepe Jeans przeze mnie odwiedzony to sklep typu outlet. Na sali sprzedaży- dwóch pracowników, którzy zaraz po wejściu do sklepu witają klientów słowami "dzień dobry". Sprzedawca wykazuje zainteresowanie klientami. Po 2-3 minutach podchodzi do klienta oferując swoją pomoc. Pyta czego poszukuję i pomaga w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru wybranej odzieży. Przy wyborze kilku rzeczy do mierzenia, odbiera od klienta wybrane ubrania i odwiesza w przymierzalni. Podczas procesu przymierzania, sprzedawca jest w zasięgu wzroku klienta w momencie wyjścia z przymierzalni. Sprzedawca pyta o opinię klienta, jak się czuje, sam stara się doradzić. Po przymierzeniu odzieży sprzedawca zaprasza do kasy, gdzie dokładnie podaje kwotę do zapłaty i pakuje towar starannie w torbę. Paragon zostaje podany klientowi do ręki. Sprzedawca dziękuje klientowi za dokonanie zakupu, żegna się słowami "do widzenia" i zaprasza do ponownej wizyty w sklepie. W sklepie odczuwa się zainteresowanie klientem i chęć pomocy ze strony sprzedawców.