1. będąc na zakupach nie mogłam znaleźć pewnego produktu, zapytałam personel który skierował mnie w niewłaściwe miejsce, straciłam tylko czas a produktu nie znalazłam bo leżał na innym dziale
2. kupowałam banany, widniały dwie ceny 2,99 i 4,99 banany chiquita, wzięłam zwykłe banany - policzono mi za banany chiquita a gdy zapytałam w punkcie obsługi klienta poinformowano mnie że cena zależy od wielkości,
3. chciałam kupić serwetki papierowe, leżało ich w jednym miejscu kilkanaście rodzajów cena podana 2 zł, w kasie nabiło mi jedne po 3,19 inne po 6,99 a w punkcie obsługi pani poinformowała mnie że cena podana jest nie 2 złote ale od 2 zł, pofatygowałam się ponownie na stoisko sprawdzić cenę i okazało się że to ja mam rację a cena jest 2 zł a nie od 2 zł, obsługująca mnie osoba zaśmiała mi się w twarz i powiedziała że jeśli się upieram to mogę zwrócić serwetki a ona zwróci mi pieniążki,
oszukują ludzi jak się da i na czym się da, uważajcie
obsługa w salonie była na wysokim poziomie, sprzedawca całą uwagę skupiał na kupującym, bardzo dobrze przedstawił (opisał i pokazał) klientowi interesujący go samochód, starał się rzetelnie odpowiadać na pytania klienta, doradzał w wyborze wyposażenia i poszczególnych elementów, przedstawił ciekawą ofertę kupna samochodu którym kupujący był zainteresowany jak i kożystne możliwości sfinalizowania transakcji
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.