Sklepy Leroy Merlin odwiedzam dość często, ze względu na to, że urządzam mieszkanie. Obsługa działów jest miła, natomiast przy stanowiskach, gdzie zainteresowanie klientów jest większe (oświetlenie, pościel), liczba osób obsługujących jest zbyt mała, więc czas oczekiwania jest dłuższy. Kasjerka była już dość zmęczona, co wpłynęło na dość obojętny stosunek, zapytana o warunki założenia karty lojalnościowej, odpowiedziała dość niewyraźnie i niezrozumiale. Natomiast osoba z działu obsługi klienta była bardzo kompetentna i odpowiedziała wyczerpująco na zadawane pytania. Sklep w Jankach polecam z czystym sumieniem.
W Almie bywam dość często, głównie ze względu na jakość obsługi. Kasjerzy i Osoby obsługujące działy są życzliwi i chętni do pomocy. Miałam przyjemność przeprowadzać tam audyt (jako TK) na początku, kiedy sklep został otwarty. Jest tam zawsze czysto i schludnie, towar jest świeży (warzywa, owoce) i dobrej jakości. Nie spotkałam się jeszcze z nieprzyjemnościami w tym sklepie. Jedyną negatywną rzeczą jaką tu spotkałam, to to, że sprzedawcy nie zawsze mają czepki ochronne (na działach sery, wędliny). W ogólnej ocenie bardzo polecam ten sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.