Opinie użytkownika (5)

Czyste, jasne pomieszczenia....
Czyste, jasne pomieszczenia. Obsługa banku z życzliwością podchodzi do klienta, starając się szybko określić cel jego wizyty i pokierować w odpowiednie miejsce. Klient traktowany przez opiekunów indywidualnie. Można czuć się "dopieszczonym". Najczęściej brak kolejek przy kasie. Bodajże 3 komputery zewnętrzne z dostępem do systemu.

Joanna_1105

23.09.2010

Alior Bank

Placówka

Białystok, Lipowa 34

Nie zgadzam się (13)
Placówka umiejscowiona pomiędzy...
Placówka umiejscowiona pomiędzy dwoma przychodniami. Parking na 4-5 aut. Wejście do lokalu po schodach. Dość uciążliwe dla matek z wózkiem, starszych lub niepełnosprawnych (brak podjazdu lub windy). Pomieszczenie czyste, jasne i ciepłe. Dwa okienka, stolik z dwoma krzesłami, wydaje się być wystarczające. Logo firmy we wnętrzu mało widoczne. Obsługa fachowa i miła. Ubrana w białe, czyste i wyprasowane fartuchy. Mój lek był niedostępny, został zamówiony. Do odebrania tego samego dnia. Zapytałam o aparaturę której niestety tam nie było. Dostałam w zamian możliwość zamówienia, podała konkretną cenę. Nie skorzystałam. Farmaceutka wskazała mi najbliższą aptekę (CEFARMU), gdzie mogłam towar zakupić. Wszystko odbyło się w miłej i życzliwej atmosferze. Możliwość wyrobienia leku na zamówienie (receptę). Możliwość płacenia kartą. System karty lojalnościowej (rabat 10%)-na karcie zbyt mało widoczne logo firmy. Poprzednie karty były bardziej kojarzone przeze mnie z firmą.

Joanna_1105

29.01.2010

Cefarm

Placówka

Supraśl, Dolna

Nie zgadzam się (31)
Główne logo firmy...
Główne logo firmy dobrze widoczne, gdzie nie spojrzę jego mniejsze odpowiedniki. Wnętrze dobrze oświetlone i ciepłe. Schludny wygląd, kolory i stylistyka dobrzy współgrają. Mimo dużej powierzchni mało miejsc siedzących dla oczekujących. Schludnie i czysto ubrani pracownicy. Foldery reklamowe dobrze widoczne. Gorzej z samą obsługą. Aby dowiedzieć się czegoś konkretnego musiałabym przesiedzieć tu co najmniej godzinę. Bardzo wolna obsługa, mimo iż są trzy stanowiska. Nie posiadałam wystarczająco dużo czasu tego dnia, i zrezygnowałam.

Joanna_1105

29.01.2010

Nationale-Nederlanden

Placówka

Białystok, Branickiego

Nie zgadzam się (20)
W sklepie mnóstwo...
W sklepie mnóstwo klientów. Mimo tłumów ubrania porozwieszane i poskładane, posegregowane. Obsługa widoczna i chętna do pomocy. zawsze ktoś stoi przy kasach. Poprosiłam o pomoc w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru, otrzymałam ją bez problemu, z "uśmiechem na ustach". Przymierzalnie są dobrze oświetlone, wszechstronne i w co najważniejsze w odpowiedniej ilości- nie musiałam czekać z przymierzaniem. Pani, bardzo miła wręczyła mi numerek. Po wyjściu z uprzejmym "dziękuję, ja to wezmę" odebrała mi ubrania których nie wybrałam. Przy kasie, zostałam szybko i bez zbędności obsłużona> Towar został delikatnie przełożony do papierowej torby.

Joanna_1105

29.01.2010

Zara

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (19)
Sklep wyraźnie podzielony...
Sklep wyraźnie podzielony na damską i męska część. Klientów jak zwykle nie brakuje, jednak ciężko odnaleźć jest tu obsługę, która mam wrażenie chowa się po kątach. Próbuję dopytać o rozmiar- którego nie mogę znaleźć na wieszaku- bez skutecznie szukam pracownika. Przymierzalnie najczęściej są "oblegane", jednak Pani z uśmiechem wręcza numerek. Przy zwrocie ubrań również nie brakuje radosnego "dziękuję". Brakuje tu zainteresowania klientem...

Joanna_1105

29.01.2010

Bershka

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi