Czyste, jasne pomieszczenia. Obsługa banku z życzliwością podchodzi do klienta, starając się szybko określić cel jego wizyty i pokierować w odpowiednie miejsce. Klient traktowany przez opiekunów indywidualnie. Można czuć się "dopieszczonym". Najczęściej brak kolejek przy kasie. Bodajże 3 komputery zewnętrzne z dostępem do systemu.
Placówka umiejscowiona pomiędzy dwoma przychodniami. Parking na 4-5 aut. Wejście do lokalu po schodach. Dość uciążliwe dla matek z wózkiem, starszych lub niepełnosprawnych (brak podjazdu lub windy). Pomieszczenie czyste, jasne i ciepłe. Dwa okienka, stolik z dwoma krzesłami, wydaje się być wystarczające. Logo firmy we wnętrzu mało widoczne.
Obsługa fachowa i miła. Ubrana w białe, czyste i wyprasowane fartuchy.
Mój lek był niedostępny, został zamówiony. Do odebrania tego samego dnia. Zapytałam o aparaturę której niestety tam nie było. Dostałam w zamian możliwość zamówienia, podała konkretną cenę. Nie skorzystałam. Farmaceutka wskazała mi najbliższą aptekę (CEFARMU), gdzie mogłam towar zakupić.
Wszystko odbyło się w miłej i życzliwej atmosferze.
Możliwość wyrobienia leku na zamówienie (receptę).
Możliwość płacenia kartą. System karty lojalnościowej (rabat 10%)-na karcie zbyt mało widoczne logo firmy. Poprzednie karty były bardziej kojarzone przeze mnie z firmą.
Główne logo firmy dobrze widoczne, gdzie nie spojrzę jego mniejsze odpowiedniki. Wnętrze dobrze oświetlone i ciepłe. Schludny wygląd, kolory i stylistyka dobrzy współgrają.
Mimo dużej powierzchni mało miejsc siedzących dla oczekujących.
Schludnie i czysto ubrani pracownicy. Foldery reklamowe dobrze widoczne.
Gorzej z samą obsługą. Aby dowiedzieć się czegoś konkretnego musiałabym przesiedzieć tu co najmniej godzinę. Bardzo wolna obsługa, mimo iż są trzy stanowiska. Nie posiadałam wystarczająco dużo czasu tego dnia, i zrezygnowałam.
W sklepie mnóstwo klientów. Mimo tłumów ubrania porozwieszane i poskładane, posegregowane. Obsługa widoczna i chętna do pomocy. zawsze ktoś stoi przy kasach. Poprosiłam o pomoc w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru, otrzymałam ją bez problemu, z "uśmiechem na ustach". Przymierzalnie są dobrze oświetlone, wszechstronne i w co najważniejsze w odpowiedniej ilości- nie musiałam czekać z przymierzaniem. Pani, bardzo miła wręczyła mi numerek. Po wyjściu z uprzejmym "dziękuję, ja to wezmę" odebrała mi ubrania których nie wybrałam. Przy kasie, zostałam szybko i bez zbędności obsłużona> Towar został delikatnie przełożony do papierowej torby.
Sklep wyraźnie podzielony na damską i męska część.
Klientów jak zwykle nie brakuje, jednak ciężko odnaleźć jest tu obsługę, która mam wrażenie chowa się po kątach. Próbuję dopytać o rozmiar- którego nie mogę znaleźć na wieszaku- bez skutecznie szukam pracownika.
Przymierzalnie najczęściej są "oblegane", jednak Pani z uśmiechem wręcza numerek. Przy zwrocie ubrań również nie brakuje radosnego "dziękuję".
Brakuje tu zainteresowania klientem...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.