Opinie użytkownika (2)

Brak kontaktu z...
Brak kontaktu z technikiem

JoannaKanabrockaBłocka_b7CR

28.03.2023

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
28.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Od stycznia czekam...
Od stycznia czekam na podłączenie usług.Wielokrotnie był umawiany na konkretny dzień i godzinę technik który się nie przychodził (zero tel z wyjaśnieniem) 3 x złożona reklamacja która nic nie dała.Nie polecam, omijać szerokim łukiem

JoannaKanabrockaBłocka_b7CR

28.03.2023

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
28.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi