Sklep przy krajowej jedynce, ale dojazd tylko przez osiedlowe uliczki. Fajnie, gdy wchodzę do sklepu i mogę powiedzieć dzień dobry lub słyszę w moją stronę przywitanie. Jestem zauważony, mogę liczyć na pomoc w wyszukaniu interesującego mnie asortymentu. Dzisiaj tego oczekiwałem i stało się. Po wejściu podeszła Pani i spytała się, czy mogę pomóc? To jest to co powinno być standardem we wszystkich sklepach i instytucjach. Oczywiście dokonałem zakupu za całe 20 zł. a obsłużony zostałem jakbym wydał 200 zł. Bardzo miły personel, ale zaganiany. Widziałem, że Panie uwijają się po sklepie jak mróweczki. Wydaje mi się, że jest trochę ciasno. Towar wyeksponowany, ale trudno znaleźć dlatego pomoc Pani ekspedientki była wskazana. Na koniec wizyty uśmiech i zaproszenie do ponownego zakupu. Fajne te Pepco, ale zdecydowanie za ciasne, mało światła, duszno.
Sklep znajduje się przy krajowej jedynce jednak dojazd do niego to nieporozumienie. Aby dojechać w okolice sklepu należy kluczyć po osiedlowych ulicach.Rozglądałem się dzisiaj za butami na zimę. Obsługa tego sklepu jest bardzo miła (bez natarczywości). Na moje pytania bardzo kompetentnie dostawałem odpowiedzi. Wprawdzie kupno butów nie jest trudne, ale rozmowa z Panią spowodowała zmianę mojej decyzji i kupno butów zasugerowanych przez obsługę tego sklepu. Chciałbym nadmienić , że nie należę do osób, które ulegają łatwo sugestii. W sklepie jest miejsce na przymiarkę obuwia, czysto i świeżo. Buty na wystawie czyste. Towar zapakowany wraz z paragonem i zaproszenie do ponownych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.