Opinie użytkownika (3)

Burger King, Czechowice-Dziedzice 1....
Burger King, Czechowice-Dziedzice 1. Czystość lokalu: 3/5 Widoczne zabrudzenia na podłodze i stolikach, szczególnie w godzinach obiadowych; kosze na śmieci przepełnione. 2. Obsługa klienta: 3/5 Pracownik uprzejmy, ale nie zaproponował dodatków ani nie przywitał klienta; komunikacja dość mechaniczna. 3. Czas realizacji zamówienia: 4/5 Czas oczekiwania poprawny (ok. 5 minut), jednak brak informacji o przewidywanym czasie wydania. 4. Jakość produktu: 3/5 Burger letni, frytki miękkie i przeciągnięte; prezentacja produktu niedbała. 5. Wygląd personelu: 4/5 Uniformy czyste, ale jeden z pracowników miał nieestetycznie założoną czapkę. 6. Atmosfera w lokalu: 3/5 Hałas i głośna muzyka utrudniały komfortowe spożycie posiłku; brak przyjaznej atmosfery. Podsumowanie: Lokal wymaga poprawy w zakresie czystości, jakości serwowanych produktów oraz większego zaangażowania obsługi w kontakt z klientem. Obecne standardy odbiegają od oczekiwań sieci Burger King.

JeremiaszG._JT2y

27.04.2025

Burger King

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie 50 Style – Galeria Sfera (Bielsko-Biała) Pozytywy: -Uprzejma i profesjonalna obsługa. -Pracownicy dostępni i gotowi do pomocy na prośbę klienta. Negatywy: -Nieczytelny układ sklepu utrudniający orientację. -Odzież wyeksponowana w sposób mało przejrzysty. -Trudność w szybkim odnalezieniu konkretnych produktów. Podsumowanie: Wizyta pozytywna pod względem obsługi, jednak organizacja przestrzeni handlowej wymaga poprawy.

JeremiaszG._JT2y

27.04.2025

50 style

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
Podczas mojej wizyty...
Podczas mojej wizyty w sklepie Nike w Galerii Sfera w Bielsku-Białej byłem pozytywnie zaskoczony szerokim asortymentem oraz estetycznym, przejrzystym układem sklepu, który ułatwia samodzielne znalezienie odpowiedniego produktu. Sklep był czysty, dobrze oświetlony, a produkty były starannie wyeksponowane. Jedynym minusem, który zauważyłem, była obsługa klienta. Mimo że spędziłem w sklepie kilkanaście minut, żaden z pracowników nie podszedł, aby zapytać, czy potrzebuję pomocy lub doradztwa. Z jednej strony zapewniało to swobodę w przeglądaniu artykułów jednak brak zaangażowania ze strony personelu może być odebrany jako brak zainteresowania klientem, zwłaszcza przy wyborze droższych produktów, gdzie profesjonalne doradztwo jest często oczekiwane. Podsumowując — bardzo dobre pierwsze wrażenie pod kątem estetyki i dostępności produktów, natomiast obsługa klienta pozostawia jeszcze trochę przestrzeni do poprawy.

JeremiaszG._JT2y

27.04.2025

Nike

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)