Wchodząc na zakupy po pracy wybrałam się do supermarketu TESCO. Zakupy przebiegły sprawnie mimo kilkukrotnego szukania produktów wśród przedziałów. Sklep jest dość obszerny i pozwala na swobodne poruszanie się po nim nawet z dużym wózkiem mimo to organizacja produktów na półkach jak dla mnie trochę dziwna wszystkiego wszędzie po trochu. Obsługa przy kasie zręczna i szybka choć odniosłam wrażenie jakby Pani która mnie obsługiwała siedziała tam za karę. Gdy wyciągnęłam kartę chcąc nią zapłacić pani zrobiła dość nieprzyjemny gest oczami jakby było to dla niej wielkim kłopotem. Mimo wszystko zapłaciłam kartą i bez większych kurtuazji opuściłam sklep.
Trafiłam na Panią bardzo miłą i uprzejmą. Obsługa szybka i konkretna pomimo prośby o rozdzielenie produktów na 2 rachunki Pani nie zrobiła żadnego problemu. Bardzo pozytywnie.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Legionowie.
Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie, wysokiej jakości produktów i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Pani przy kasie...
Pani przy kasie wita nas uprzejmie obsługa przebiega szybko i miło. Na koniec zachęcenie do ponownych zakupów oraz pożegnanie.
Pani z która rozmawiałam zarówno telefonicznie jak i osobiście bardzo miła i uczynna odpowiadała na wszystkie pytania. Niestety telefonicznie Pani nie potrafiła podać mi konkretnie wszystkich i jasnych dla mnie odpowiedzi. Dużo lepiej podczas wizyty osobistej uśmiech i podanie konkretnych informacji wręczenie ulotek reklamowych. Pani wzięła również telefon kontaktowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.