Miła i fachowa obsługa pod każdym względem. Reklamacja jak i zwrot towarów bez najmniejszych problemów. Pracownicy bardzo dobrze znają lokalizacje innych działów, dziki czemu nie musiałem stać w kolejce przy punkcie informacyjnym. Dużym plusem było wprowadzenie terminali obsługujących karty zbliżeniowe.
Na dzień dobry wita nas ponury Pan, który od niechcenia wymienia uprzejmości. Gdy zapytałem o interesującą mnie część wstał z krzesła i od niechcenia przeszedł się po sklepie po czym stwierdził że wszytko zostawiało wyprzedane. Gdy zapytałem o kolejna cześć nawet nie próbował udawać że chce mi pomóc. Fatalna obsługa, zero entuzjazmu oraz brak zainteresowania się potencjalnym klientem. Wielkim problemem stanowił dla niego zwrot towaru za okazaniem paragonu. Bardzo mały asortyment skierowany tylko dla wąskiego grona.
Hipermarket Kaufland posiada dobry dojazd i parking mieszczący dużo liczbę aut. Przed wejściem można wypożyczyć wózek na duże zakupy, natomiast jest problem z plastikowymi koszykami. Przy większej liczbie klientów w sklepie obsługa nie dostarcza ich na czas, prze co tworzą się kolejki tuż po wejściu do sklepu. Jest to dużym utrudnieniem dla kogoś kto chce zrobić szybkie zakupy. Jeśli chodzi o ceny nie doszukałem się przekłamań. Cena towaru na piłkach pokrywała się z ceną jaką pokazywały czytniki kodów. Towar był wyłożony starannie i w tej kwestii niczego nie brakowało. Kolejny etap to dział mięsny. Zdecydowanie za mało obsług dwie biedne panie nie nadążały przy 3 stanowiskach mięs , wędlin oraz sery/ryby/sałatki. Mimo tego zawsze były uprzejme i starały się zachować uśmiech na twarzy. Podążając w stronę kas natrafiłem na stos pustych pudełek po wypakowanych towarach, którymi nikt się nie zajmował. Mimo szerokich alejek to właśnie przesz kartony było bardzo trudno minąć się wózkami z innymi klientami. Koszmar spotkał mnie przy kasach gdzie na 8 stanowisk było tylko 3 kaiserów. Poza tym na terenie sklepu jest czysto i mimo barków personalnych ( jak na taki sklep) obsługa jest fachowa.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje.
Informujemy, że Pana zgłoszenie dotyczące funkcjonowania marketu w Mińsku Mazowieckim przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej, w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi.
Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.