Ostatnio wybrałem się do Getin Banku w mieście Zduńska Wola. Moje odczucia wobec tej placówki są mieszane. Będąc jej klientem staram się być maksymalnie obiektywny. Bank ten charakteryzuje się wyjątkowo długim czasem obsługi .Zachowanie personelu jest pozytywne ,aczkolwiek niedostateczna ilość pracowników stwarza wiele niepotrzebnych napiętych sytuacji. Układ stanowisk jest wyjątkowo mylny i opisy nad stanowiskami nie pokrywają sie w najmniejszym stopniu z charakterem operacji wykonywanej przez pracowników danego stanowiska. Oferta bankowa jest interesująca, znalazłem kilka produktów naprawdę godnych uwagi.Odkąd posiadam konto w tym banku nie udało mi się w tej placówce załatwić sprawy bez oczekiwania w kolejce , jednakże darmowe euro-konto robi swoje.Wygląd placówki jest niezmienny od długiego czasu...Kompetencje pracowników pozostawiam ocenie samych klientów.
Około godziny 12:00 wybrałem się na zakupy do marketu Biedronka w mieście Łask. Z moich obserwacji wynika jednoznacznie ,iż ilość kasjerek pracujących w markecie nie jest proporcjonalna do ilości klientów owego marketu- co przekłada się na jakość obsługi.Zauważyłem również ,że został zmieniony układ produktów ,co akurat mnie nie zdziwiło, bowiem jest to dość częsta praktyka dużych marketów, lecz w moim przypadku - klienta owa praktyka jest dość irytująca. Czas obsługi klienta wydłuża się ponieważ, jak wyżej wspomniałem nie ma wystarczającej ilości kasjerek/kasjerów.Oferta marketu jest dość bogata ,ale jeśli chodzi o produkty spożywcze raczej stała- co traktuję raczej jako wadę aniżeli zaletę.Wygląd owego marketu oceniam jako całkiem przyzwoity.Należy również dodać ,że moim zdaniem głównym wyznacznikiem popularności Biedronki jest niska cena artykułów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.