Opinie użytkownika (1)

Ostatnio postanowiłem dowiedzieć...
Ostatnio postanowiłem dowiedzieć się w jaki sposób mogę zlikwidować własną książeczkę mieszkaniową z premią gwarancyjną, w tym celu udałem się do Banku PKO BP w Katowicach. Po chwili namysłu przy maszynce wyrzucającej numery oczekujących – miłe zaskoczenie – zjawia się Pani ubrana zgodnie z tamtejszym dress codem, przedstawia się i merytorycznie wskazuje gdzie się udać w tej sprawie. Później niestety następuje rozczarowanie, dwie pracownice banku, które pozostają na widoku, przez dłuższy czas rozmawiają ze sobą na tematy towarzyskie, nie bacząc na zwiększającą się długość kolejki. Po dłuższej chwili oczekiwania, okazało się, że pani nie jest w stanie udzielić mi żadnych przydatnych informacji, ofiarując mi w zamian ulotkę dotyczącą usługi. W trakcie rozmowy zostały zachowane standardy obsługi klienta (powitanie, pożegnanie, zastosowanie parafrazy), jednakże nie zostały uzyskane satysfakcjonujące informacje merytoryczne.

Jarosław_380

09.11.2011

PKO BP

Placówka

Katowice, Uniwersytecka 13

Nie zgadzam się (1)
08.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi