Jakiś czas temu chcąc nabyć niedrogi przenośny odtwarzacz mp4 udałem się do salonu RTV EURO AGD. Przeglądając na wystawie poszczególne modele natrafiłem na interesujący mnie egzemplarz który posiadał pożądane przeze mnie funkcje i przy tym był niedrogi. Po dłuższej chwili oczekiwania na obsługę podszedłem do jednego z panów prosząc o poświęcenie mi chwili. Pan oznajmił, że w obecnej chwili jest zajęty więc podszedłem do punktu przy którym stała pani przy komputerze z nadzieją, że będzie w stanie mi pomóc lub poprosi kogoś kto w obecnej chwili nie jest zajęty. Pani grzecznie odpowiedziała żebym chwilkę zaczekał, a ona w tym czasie kogoś poprosi gdyż sama nie może. Po dosyć długim oczekiwaniu i coraz to większej irytacji zauważyłem, że pan którego prosiłem na samym początku, poproszony na moich oczach przez innego klienta bezzwłocznie udał się z nim. Widząc tą sytuację kolejny raz poszedłem z prośbą o wyznaczenie kogoś aby udzielił mi informacji odnośnie wybranego przeze mnie odtwarzacza. Po kilku minutach zjawił się pan. Gdy pokazałem model którym byłem zainteresowany pan poinformował mnie, że tego modelu już nie ma w sprzedaży, a ten na wystawie jest egzemplarzem uszkodzonym także nie może być sprzedany. Zmarnowałem ok. pół godziny aby dowiedzieć się, że wystawionego odtwarzacza sklep ten już nie sprzedaje. A wystarczyło zdjąć model z wystawy...
Jakiś czas temu zdarzyło się, że w moich rękach znalazła się ulotka sklepu Media Markt. Przeglądając ją napotkałem ofertę która mnie zaciekawiła, a mianowicie sprzedaż radia samochodowego oraz jego darmowy "montaż ISO". Przy najbliższej okazji udałem się do salonu Media Markt i postanowiłem zapytać o szczegóły dotyczące owego "montażu ISO". Pomijam fakt, że na obsługę musiałem trochę poczekać, ponieważ jestem w stanie zrozumieć, że osoby te mają także inne obowiązki i nie zawsze mogą być na każde zawołanie. Także gdy już udało mi się spotkać z panem odpowiedzialnym za wspomniane radio poprosiłem o wyjaśnienie jakże interesującego mnie "montażu ISO". Pan z obsługi mało tego, że nie wiedział nawet co to jest ISO, to próbował przekonać mnie, że jest to specjalny sposób montażu, który zapewnia najwyższą jakość użytkowania. Zgoda, tylko na jakiej podstawie on tak twierdzi skoro nawet nie potrafi rozwinąć skrótu ISO? Grzecznie podziękowałem panu, który w rzeczywistości nie udzielił mi żadnej konkretnej informacji, jednak do końca był bardzo miły i uprzejmy. Firma Media Markt powinna chyba poświęcać więcej czasu na rekrutację pracowników. Poza tym wrażenia z pobytu w owym salonie jak najbardziej pozytywne: przyjemny wystrój, obszerna oferta produktów oraz łatwe ich odnalezienie, a to za sprawą przejrzystego sposobu zagospodarowania salonu także odnalezienie interesującego nas produktu nie powinno nam zająć dużo czasu. Jedynym minusem jest właśnie brak szczegółowych informacji jednak mówię tu tylko o przypadku tego konkretnego produktu i niewykluczone, że mógł to być odosobniony przypadek braku posiadania wiedzy na temat sprzedawanego asortymentu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.