Opinie użytkownika (1)

Po zamówieniu kuriera...
Po zamówieniu kuriera DPD oraz opłaceniu usługi, kurier DPD nie pojawił się w wyznaczonym miejscu i terminie przez 3 kolejne dni. W trosce o utratę możliwości zwrotu przedmiotu, zostałem zmuszony do anulowania zlecenia na rzecz DPD oraz zamówienia wysyłki w konkurencyjnej firmie kurierskiej, która to zrealizowała je niezwłocznie! Na stronie DPD nie ma możliwości ubiegania się o zwrot zapłaconej za kuriera kwoty. Napisałem więc reklamację. W procesie reklamacji zostałem jednak, grzecznie mówiąc, "spławiony", gdyż Dział Reklamacji DPD uznał że nie jestem zleceniodawcą i zwrot mi się nie należy... Gorąco zachęcam do NIEKORZYSTANIA z usług DPD oraz do realizacji swoich wysyłek za pośrednictwem bardziej rzetelnych firm konkurencyjnych!!!

JarosławJesionek_HH1U

03.03.2025

DPD Polska

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi