Po zamówieniu kuriera DPD oraz opłaceniu usługi, kurier DPD nie pojawił się w wyznaczonym miejscu i terminie przez 3 kolejne dni.
W trosce o utratę możliwości zwrotu przedmiotu, zostałem zmuszony do anulowania zlecenia na rzecz DPD oraz zamówienia wysyłki w konkurencyjnej firmie kurierskiej, która to zrealizowała je niezwłocznie!
Na stronie DPD nie ma możliwości ubiegania się o zwrot zapłaconej za kuriera kwoty. Napisałem więc reklamację. W procesie reklamacji zostałem jednak, grzecznie mówiąc, "spławiony", gdyż Dział Reklamacji DPD uznał że nie jestem zleceniodawcą i zwrot mi się nie należy...
Gorąco zachęcam do NIEKORZYSTANIA z usług DPD oraz do realizacji swoich wysyłek za pośrednictwem bardziej rzetelnych firm konkurencyjnych!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.