Udałem się do Getin Banku, aby zamknąć konto osobiste, ponieważ od dawna z niego nie korzystałem. Kiedy tylko wszedłem, okazało się że przede mną oczekuje jeszcze ponad dziesięć osób, a są czynne tylko dwa stanowiska z obsługą. Spędziłem w kolejce ponad godzinę czasu. W trakcie oczekiwania wielu klientów niecierpliwiło się, ponieważ pracownicy zamówili sobie pizzę i jedno ze stanowisk zostało zamknięte. Został tylko jeden bankier na obsłudze. Samo wnętrzne oddziału nie zachęcało do pozostania w banku. Stanowisko było około siedmiu. Były usytuwane bardzo blisko siebie, dzięki temu każdy słyszał co osoba przy stanowisku załatwia. Było to bardzo niekomfortowe dla jako klienta. Bankie r obsłużył mnie dosyć sprawnie, był kompententy, jednak na jego twarzy widać był znudzenie.
Poszukiwałem konta osobistego dla siebie i odwiedziłem Alior Bank ze względu na zachęcającą reklamę w telewizji. Kiedy wszedłem do oddziału od razu zwróciełem uwagę na elegancki wystrój wnętrza i panującą czystość w placówce. Nie musiałem długo czekać, od razu zostałem zauważony przez nawitora. Zaprowadzona mnie do doradcy i zaproponowano coś do picia. Doradca zbadał moje potrzeby, zadawał dużo pytań otwartych. Przedstawił kilka ofert i wybrał taką, która spłniała moje wymogi. Bankier wypowiadał się bardzo rzeczowo, jednak nie używał wielu bankowych sformułowań, dzięki czemu mogłem doskonale zrozumieć wszystkie aspekty oferty. Uważam wizytę za rewalacyjną. Spełniła bowiem moje wszytskie oczekiwania
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.