Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jarosłąw_539

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Udałem się do Getin Banku, aby zamknąć konto osobiste, ponieważ od dawna z niego nie korzystałem. Kiedy tylko wszedłem, okazało się że przede mną oczekuje jeszcze ponad dziesięć osób, a są czynne tylko dwa stanowiska z obsługą. Spędziłem w kolejce ponad godzinę czasu. W trakcie oczekiwania wielu klientów niecierpliwiło się, ponieważ pracownicy zamówili sobie pizzę i jedno ze stanowisk zostało zamknięte. Został tylko jeden bankier na obsłudze. Samo wnętrzne oddziału nie zachęcało do pozostania w banku. Stanowisko było około siedmiu. Były usytuwane bardzo blisko siebie, dzięki temu każdy słyszał co osoba przy stanowisku załatwia. Było to bardzo niekomfortowe dla jako klienta. Bankie r obsłużył mnie dosyć sprawnie, był kompententy, jednak na jego twarzy widać był znudzenie.