Opinie użytkownika (1)

Dwóch pracowników niezbyt...
Dwóch pracowników niezbyt mi pomogło, lecz w końcu trafiłam na osobę, która udzieliła mi kluczowych wiadomości. Dzięki temu udało mi się odzyskać dostęp do konta, co było bardzo utrudnione, przez nieznajomość wpisanego w trakcie rejestracji adresu e-mail. Uważam, że ogólnie pomoc mi udzielona była satysfakcjonująca.

Jarka

31.03.2011

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (4)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za pozytywną ocenę oraz słowa uznania, mimo nieuzyskania w początkowym kontakcie satysfakcjonującej odpowiedzi. Zachęcamy do aktywnego korzystania z serwisu oraz nowości jakie są stale wprowadzane. Pozdrawiamy, Alicja Wilczyńska zespół nk.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi