Dział Kontaktów z Klientami Citroena. Na stronie Citroena jest formularz zgłaszania reklamacji. Ponieważ nie mogłem sprawy załatwić w serwisie, zgłosiłem przez stronę. Od razu otrzymałem informację aby opisać problem, podać VIN, przebieg itd. Więc wpisałem wszystko i wysłałem. Więcej nikt się nie odezwał. Brak odpowiedzi na maile z zapytaniami. Skontaktowałem się z działem obsługi klienta telefonicznie. Osoba po drugiej stronie bardzo niekompetentna. Odpowiedzi: "nie wiem dlaczego, nie mam na ten temat informacji, zgłoszę sprawę i ktoś oddzwoni". Nikt nie oddzwonił oczywiście przez następne tygodnie. Do dziś sprawa nie załatwiona.Drugi przypadek - za pomocą telefonu w dziale obsługi klienta poprosiłem o informacje na temat kontraktu serwisowego. Przedstawiciel Citroena nie wiedział kompletnie NIC i polecił skontaktować się z najbliższym ASO. Dodatkowo Citroen pozbył się ASO w Olsztynie i nie spieszy się z powołaniem nowego. Nie polecam marki Citroen. Obsługa klienta i serwis to ważna rzecz, a tu się tego nie nauczyli.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.