Poszedłem kupić bilet na mecz żużlowy ale musiałem poczekać i to dłuższą chwilę gdyż dwie pracownice wykonywały wiązanki dla klientki. Przy chęci zakupu biletu - rozczarowanie nie można płacić kartą. Musiałem iść do bankomatu i zapłacić gotówką. Obsługa wyjaśniła mi że nie można zapłacić kartą gdyż bilety są już nabite na kasę fiskalną ??? Poza tym faktem obsługa dość sprawna i życzliwa.
W sobotę rano zaraz po otwarciu nie było dużo klientów. Zapach kawy zachęcał do odwiedzenia sklepu. Obsługa jedno osobowa (Pracownik akurat obsługiwał klientkę). Ponieważ było pusto można było się swobodnie rozejrzeć po sklepie. Porządek i aromat kawy zachęcał do zakupów. Obsługa klienta jak najbardziej poprawna.
Zaraz po otwarciu sklepu w sobotę rano było pusto w sklepie. Obsługiwały dwie pracownice natomiast były skupione na przyjmowaniu towaru (chyba z poprzedniego dnia) i w ogóle nie były zainteresowane pomocą klientom. Przeszedłem cały sklep bez problemu i nie usłyszałem słowa zainteresowani z ich strony. Nie pozostało mi nic innego jak opuścić sklep i nie przeszkadzać.
Pracowników na sali w zasadzie nie zauważyłem. Wszyscy byli pochłonięci pracą na stoisku mięsnym i przy kasach gzie znajduje się także stoisko monopolowe. Jakość obsługi można ocenić na dobrym poziomie. Natomiast muszę powiedzieć że większości obsługi kas to pracownicy którzy są rekrutowani z firm zewnętrznych typu work serwis. Szybkość obsługi nie poraża szybkością choć się starają. Wynika to z małego doświadczenia które zdobywają na miejscu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.