Odwiedziłem oddział Mbanku w celu założenia konta nie byłem umówiony wcześniej zaskoczyła mnie bardzo miła i sprawna obsługa na moje pytania otrzymałem zrozumiałe odpowiedzi cały proces wypełniania dokumentów przebiegł szybko pomieszczenie było czyste pomalowane w przyjemne barwy obsługa była schludnie ubrana i co ciekawe zaraz za mną wszedł następny klient czyli nie czekał
Witam, w imieniu mBanku bardzo dziękuję za wysoką ocenę jakości obsługi. Zależy nam, by Klienci obsługiwani byli sprawnie, a czas spędzony z Doradcą nie był stracony. Nieustannie dbamy o to, by Klienci czuli się u nas miło. W razie problemów zapraszamy też do innych naszych placówek (http://www.mbank.pl/o_nas/kontakt.html#tabs=3) lub do kontaktu z mLinią pod numerami telefonów: 0 801 300 800, 42 6 300 800. Pozdrawiam, Marta Wolińska mBank.
Umówiłem się telefonicznie...
Umówiłem się telefonicznie na sprawdzenie auta w servisie Fiata cała procedura odbyła się sprawnie i szybko w zrozumiałej formie.
Natomiast sama diagnoza już gorzej żaden mechanik ani diagnosta nie był w stanie wykryć usterki chociaż jest ona typowa dla modelu Bravo,pomimo moich trafnych sugestii że to czujnik położenia wału obsługa serwisu stwierdziła że ten typ tak ma .
Usterka została trafnie zdiagnozowana w warsztacie obok i sprawnie usunięta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.