Umówiłem się telefonicznie na sprawdzenie auta w servisie Fiata cała procedura odbyła się sprawnie i szybko w zrozumiałej formie.
Natomiast sama diagnoza już gorzej żaden mechanik ani diagnosta nie był w stanie wykryć usterki chociaż jest ona typowa dla modelu Bravo,pomimo moich trafnych sugestii że to czujnik położenia wału obsługa serwisu stwierdziła że ten typ tak ma .
Usterka została trafnie zdiagnozowana w warsztacie obok i sprawnie usunięta
Umówiłem się telefonicznie na sprawdzenie auta w servisie Fiata cała procedura odbyła się sprawnie i szybko w zrozumiałej formie.
Natomiast sama diagnoza już gorzej żaden mechanik ani diagnosta nie był w stanie wykryć usterki chociaż jest ona typowa dla modelu Bravo,pomimo moich trafnych sugestii że to czujnik położenia wału obsługa serwisu stwierdziła że ten typ tak ma .
Usterka została trafnie zdiagnozowana w warsztacie obok i sprawnie usunięta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.