Opinie użytkownika (1)

Samej firmy Vectra...
Samej firmy Vectra nie lubię, a nawet nikomu bym nie polecił. Dzieje się tak, ponieważ jestem zmuszony do korzystania z bardzo nieatrakcyjnej oferty sprzed 6 lat - z przyczyn "proceduralnych".Mą złość, gorycz i frustrację z bycia klientem "przejętym" od lokalnego operatora, za którego czasów "wszystko się dało", do "korpo-kogucik" Vectra S.A, osładzają jedynie konsultanci infolinii i technicy. Na szczególną pochwałę zasługuje w moim odczuciu p. Zuzanna Susek, która pomimo skrajnie niedorzecznych "procedur" panujących w w/w instytucji - potrafi poprawić humor, a nawet wywołać uśmiech.

Jan_Dzban

04.06.2016

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
15.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za pozytywną opinię. Jest nam niezmiernie miło, że obsługa ze strony Konsultanta spotkała się z Pana zadowoleniem

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi