Dnia 15 lutego 2017 roku złożyłem zamówienie na buty. Po zarejestrowaniu konta oraz potwierdzeniu zamówienia, dostałem informację na e-maila, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji oraz informację, że wybrałem opcję za pobraniem, czyli opłatę za pobraniem. Według mnie jest minusem, że sklep nie wysłał trackingu kuriera odnośnie mojej paczki bym mógł sprawdzić, gdzie jest i kiedy mniej więcej mogę się Jej spodziewać, lecz kurier przyjechał, wziął odpowiednią kwotę za pobraniem i życzył mi miłego dnia oraz przywitał. Pudełko oraz buty były bardzo dobrze zapakowane i w nienaruszonym stanie, więc mogłem się cieszyćnowymi butami. Według mnie sklep worldbox jest zbyt nachalny odnośnie wystawienia opinii, gdyż dostałem 20 i 27 lutego e-mail, żebym wystawił sklepowi opinię na Opineo, jeden mail by starczył od sklepu odnośnie prośby wystawienia opinii na opineo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.