WorldBOX

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Dnia 15 lutego...
Dnia 15 lutego 2017 roku złożyłem zamówienie na buty. Po zarejestrowaniu konta oraz potwierdzeniu zamówienia, dostałem informację na e-maila, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji oraz informację, że wybrałem opcję za pobraniem, czyli opłatę za pobraniem. Według mnie jest minusem, że sklep nie wysłał trackingu kuriera odnośnie mojej paczki bym mógł sprawdzić, gdzie jest i kiedy mniej więcej mogę się Jej spodziewać, lecz kurier przyjechał, wziął odpowiednią kwotę za pobraniem i życzył mi miłego dnia oraz przywitał. Pudełko oraz buty były bardzo dobrze zapakowane i w nienaruszonym stanie, więc mogłem się cieszyćnowymi butami. Według mnie sklep worldbox jest zbyt nachalny odnośnie wystawienia opinii, gdyż dostałem 20 i 27 lutego e-mail, żebym wystawił sklepowi opinię na Opineo, jeden mail by starczył od sklepu odnośnie prośby wystawienia opinii na opineo.

Jakub_864

21.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zacznę od samego...
Zacznę od samego wejścia do sklepu. Kiedy zaczęłam rozglądać się, za wybranym już wcześniej modelem podszedł do mnie młody mężczyzna z uśmiechem na twarzy, pełny energii i z chęcią pomocy. Powiedziałam co mnie interesuje i jaki nosze rozmiar, wtedy już obok mnie stała wybrana para obuwia. Wszystko pasowało, ale Pan dopytywał, kazał chodzić i sprawdzić czy oby na pewno. Podeszliśmy do kasy, zaproponował mi gadżety w promocji, oraz wyrobienie karty ,,stałego klienta", poinformował mnie również o możliwości zwrotu, oraz okresie gwarancji. Bardzo miłego zakupy, pełne uśmiechu oraz profesjonalnego podejścia do klienta. Sklep oraz obsługą godna polecenia. Ogromy wybór, zarówno biorąc pod uwagę rozmiary, oraz modele. Chętnie odwiedzę ich ponownie.

Katarzyna_4753

19.04.2015

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (0)

WorldBOX

Dane firmy

Wrocław

Wrocław, Świdnicka 40

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż WorldBOX?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dnia 15 lutego...
Dnia 15 lutego 2017 roku złożyłem zamówienie na buty. Po zarejestrowaniu konta oraz potwierdzeniu zamówienia, dostałem informację na e-maila, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji oraz informację, że wybrałem opcję za pobraniem, czyli opłatę za pobraniem. Według mnie jest minusem, że sklep nie wysłał trackingu kuriera odnośnie mojej paczki bym mógł sprawdzić, gdzie jest i kiedy mniej więcej mogę się Jej spodziewać, lecz kurier przyjechał, wziął odpowiednią kwotę za pobraniem i życzył mi miłego dnia oraz przywitał. Pudełko oraz buty były bardzo dobrze zapakowane i w nienaruszonym stanie, więc mogłem się cieszyćnowymi butami. Według mnie sklep worldbox jest zbyt nachalny odnośnie wystawienia opinii, gdyż dostałem 20 i 27 lutego e-mail, żebym wystawił sklepowi opinię na Opineo, jeden mail by starczył od sklepu odnośnie prośby wystawienia opinii na opineo.