Sklep Saturn odwiedziłem 1 czerwca 2017 roku. Szukałem gry wideo. Nie mogłem jej znaleźć. Starałem się znaleźć pracownika działu multimediów. Nie było go. Pracownik z innego działu poproszony o pomoc kazał mi czekać na swojego kolegę aż wróci. Nie wiadomo skąd i jak długo mu to zajmie. po około 10 minutach zrezygnowałem i wyszedłem niezadowolony ze sklepu. W sklepie było czysto i schludnie.
Sklep Zara w galerii handlowej Magnolia Park odwiedziłem 1 czerwca 2017 około godziny 12:00. Pomimo zwiększonego ruchu już przy wejściu zostałem zauważony przez pracownika sklepu. Przywitał mnie z uśmiechem. Towar, który zobaczyłem na ekspozycji sklepu znalazłem od razu, ale nie znalazłem swojego rozmiaru. Pracownik poproszony o znalezienie mojego rozmiaru z uśmiechem znalazł mi bluzkę w odpowiednim dla mnie rozmiarze. Kolejki do kasy nie było. Zostałem od razu zauważony. Kasjerka nawiązała miły kontakt. Przyjęła płatność, spakowała towar i z podziękowała za wizytę. Sklep był czysty a towar równo poukładany na półkach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.