Wizyta w sklepie Reserved odbyła się w dniu 10.09.2015. Bardzo złe wrażenie zrobił na mnie nieład na ekspozycjach oraz zbyt głośna muzyka puszczana z głośników. Na plus można zaliczyć profesjonalną obsługę która chętnie pomagała przy dobrze rozmiaru.
Kontakt ze strony infolini Netia S.A nastąpił w dniu 2.09.2015. Rozmowa miała na celu przedłużenie aktualnie trwającej umowy. Telemarketerka po przedstawieniu oferty nie potrafiła odpowiedź na moje związane z rozszerzeniem ofert o dodatkowe funkcje. Dążyła do sprzedaży pakietu który przedstawiła w pierwszej wersji bez możliwości powiększenia go o inne usługi. Po kilku dociekliwych pytaniach Pani z infolinii zmienił ton na bardziej "agresywny" co nie świadczy pozytywnie o tak dużej firmie jaką jest Netia S.A. Rozmowa nie zakończyła się finalizacją transakcji. Mam czekać na telefon z nową oferta handlową.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.