Ekspedientki w sklepie są życzliwe oraz rzetelne.Sklep jest czysty i zadbany.Towar na stoiskach rozłożony jest estetycznie, ceny pod produktami są dobrze widoczne.W kolejce stoi najczęściej od 3 do 4 osób.
Personel marketu jest miły i otwarty wobec oczekiwań klienta. Prośby i pytania klientów zawsze zyskują rzetelną i klarowną odpowiedź. Market Tesco jest prowadzony w sposób rzetelny, ceny są konkurencyjne a towary wysokiej jakości. Obsługa jest profesjonalna, a market zawsze czysty.
Jakość obsługi klienta pozostawia sporo do życzenia. Panie sprzedawczynie są niekulturalne, aroganckie oraz negatywnie nastawione w stosunku do próśb i uwag klientów. Próba rozmowy z niektórymi Paniami spaliła na panewce, a jeśli nawet część z nich raczyły porozmawiać z klientem to i tak rezultat był żaden.Ponadto, oferta sklepu przedstawiona była w taki sposób, że niejednokrotnie wprowadzała klienta w błąd. Przykładem może być promocja dwupaku Pepsi 2l, która w promocji sprzedawana była jedynie w opakowaniu foliowym, a większość butelek z napojem była odfoliowania jeszcze w trakcie trwania promocji. Na prośbę o wycofanie zakupu Panie się zbulwersowały, gdyż wiązało się to z długim oczekiwaniem na kierownika/kierowniczkę sklepu. Natłok kolejki również wprowadzał niepotrzebny stres.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.