Opinia użytkownika: Jakub_717
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Jakość obsługi klienta pozostawia sporo do życzenia. Panie sprzedawczynie są niekulturalne, aroganckie oraz negatywnie nastawione w stosunku do próśb i uwag klientów. Próba rozmowy z niektórymi Paniami spaliła na panewce, a jeśli nawet część z nich raczyły porozmawiać z klientem to i tak rezultat był żaden.Ponadto, oferta sklepu przedstawiona była w taki sposób, że niejednokrotnie wprowadzała klienta w błąd. Przykładem może być promocja dwupaku Pepsi 2l, która w promocji sprzedawana była jedynie w opakowaniu foliowym, a większość butelek z napojem była odfoliowania jeszcze w trakcie trwania promocji. Na prośbę o wycofanie zakupu Panie się zbulwersowały, gdyż wiązało się to z długim oczekiwaniem na kierownika/kierowniczkę sklepu. Natłok kolejki również wprowadzał niepotrzebny stres.