Straszne kolejki, nie pierwszy raz. Na 5 kas,2 czynne, dla inwalidów kasa zamknięta. Personel pracuje jak za kare, stale oburzone, mozolne ruchy. jest nie miły dla klienta. Pomieszczenie czyste wewnątrz i na zewnątrz, Czas realizacji usługi za długi, tak samo w przypadku nadania przelewu, Panie w okienku gubią się w tym co robią
Jak na supermarket ilość personelu jest za mała, jedna osoba obsługuje kasę, i stacje paliw, sporadycznie stoją dwie osoby. Mała ilość koszyków na zakupy. Personel ubrany w firmowe fartuchy, z plakietką, co można pochwalić, ale podejście do klienta nie jest profesjonalne.Paliwo nie pierwszej jakości, zdarza się że dystrybutor nalicza kilkadziesiąt groszy za samo podniesienie węża.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.