Opinie użytkownika (2)

W salonie JYSK...
W salonie JYSK powitały mnie 2Panie za ladą.Gdy spacerowałem po salonie(po około2minutach)podeszła do mnie jedna z Pań w firmowej koszulce polo i zapytała czy w czymś pomóc.Poszukiwałem biurka więc gdy jej o tym powiedziałem zaprowadziła mnie do działu z biurkami i przedstawiła aktualną ofertę oraz wspomniała o trwającej promocji na wybrane modele.W dalszej części rozmowy poinformowała mnie o warunkach dostawy oraz kosztach.Gdy powiedziałem że się jeszcze zastanowię Pani powiedziała że nie ma problemu że w razie jakichkolwiek pytań jest do dyspozycji.Gdy opuszczałem salon pożegnano mnie i zaproponowano powrót.

Jakub_625

09.12.2012

JYSK

Placówka

Iława, Ostródzka 54

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałem miło powitany słowami"Dzień dobry"oraz pani znajdująca się za ladą przesłała mi miły uśmiech.Gdy przechadzałem się między regałami z obuwiem(Około minuty)podeszła do mnie pani z identyfikatorem założonym na firmową koszulkę polo z logo DEICHMANN ,a identyfikatorze nie było imienia lecz stanowisko pracy(Zastępca kierownika) i zapytała czy w czymś doradzić.Gdy powiedziałem jej że poszukuję obuwia zimowego zaprowadziła mnie do stoiska z takowym obuwiem i przeprowadziła analizę moich potrzeb poprzez zadawanie pytań otwartych w celu sprecyzowania jakie obuwie dokładnie zamierzam kupić.Gdy już wiedziała o jakie obuwie mi chodzi wskazała 3różne modele.Gdy zdecydowałem który model mnie interesuje dobra mi odpowiedni rozmiar i poszliśmy do kasy w celu finalizacji sprzedaży.Kasjerką była ta sama osoba która obsługiwała mnie na sali sprzedażowej.Zapytała jeszcze przy kasie czy chcę dokupić do butów jakieś akcesoria w postaci pasty i szczotki.Odpowiedziałem że nie dziękuję.Gdy wychodziłem zostałem mile pożegnany i zaproszony do kolejnych odwiedzin sklepu.

Jakub_625

09.12.2012

DEICHMANN

Placówka

Iława, Królowej Jadwigi 6

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi