Polbank był dla mnie zawsze tym rodzajem banku na którego usługi i kompetencje pracowników zawsze mogłem liczyć. Świetne produktu z którymi miałem do czynienia zostały wystawione na ciężką próbę - jak to często bywa - przez czynnik ludzki. Spotkałem się z pracownikiem którego kompetencje nie spełniały moich oczekiwać i który nie wywiązał się ze swoich słów (kontakt telefoniczny). Osoba nie znała również procedur banku co zmusiło mnie do odwiedzenia tej placówki raz jeszcze co tak naprawdę powinno być załatwione za pierwszym razem. Choć w chwili obecnej czynnik ludzki (czyli jakość obsługi) stanowi zachętę/rezygnację do skorzystania z oferty wierzę że to tylko jeden minus na jakości tego banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.