Moja dziewczyna musiała kupić nowe jeansy, udaliśmy się razem do sklepu Big Stara w C.H. Madison w Gdańsku. Obsługę sklepu stanowiły dwie panie. Jedna z nich dała nam kilka chwil na rozejrzenie się po sklepie, następnie podeszła do nas, pomogła odnalaźć odpowiedni model i doradziła w wyborze. Wszystko szybko, sprawnie i w bardzo sympatycznej atmosferze.
Do III Inspektoratu przyjechałem w godzinach popołudniowych, by złożyć wypowiedzenie oc. Termin mijał 06 kwietnia, ale na wszelki wypadek postanowiłem załatwić tą sprawę przed świętami. Po wejściu do odpowiedniego pokoju i krótkim przedstawieniu sprawy, pani zza biurka podniesionym głosem zrobiła mi wykład jak powinienem załatwić taką sprawę, żeby już nikt do mnie nie dzwonił i nie proponował przedłużenia polisy. Odparłem, że wypowiadam oc, a resztę biorę na siebie. Sposób obsługi niczym urząd sprzed kilkunastu lat!
Cała wizyta przebiegła sprawnie z wyjątkiem dwóch rzeczy: agent przy wyliczaniu stawki wpisał zły kod pocztowy(początkowo podana kwota roznila się o ok 150 zł od końcowej) oraz pomylił się przy wpisywaniu nazwiska przez co musiałem czekać na ponowne przygotowanie i wydrukowanie poprawionych dokumentów
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.