Opinie użytkownika (1)

Po dlugiej rozmowie...
Po dlugiej rozmowie z konsultantem gdzie wielokrotnie musialem naprowadzac go o co dokladnie chodzi i ze zle rozumie to w trakcie gdzie wykonywal sie reset routera tak jak konsultant powiedzial by zrobic, rozlaczyl sie bez zadnego slowa po kilku minutach ciszy gdzie pani miala obserwować przebieg resetowania.... Mega nie profesjonalne zachowanie

JakubStegienko_MsxD

08.11.2023

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
08.11.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi