Po dlugiej rozmowie z konsultantem gdzie wielokrotnie musialem naprowadzac go o co dokladnie chodzi i ze zle rozumie to w trakcie gdzie wykonywal sie reset routera tak jak konsultant powiedzial by zrobic, rozlaczyl sie bez zadnego slowa po kilku minutach ciszy gdzie pani miala obserwować przebieg resetowania.... Mega nie profesjonalne zachowanie
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.