Skorzystałem z usług Allianz pierwszy i ostatni raz.Oczywiście, że firma jest przyjazna w momencie, kiedy się płaci za produkt, wcale się nie dziwię.Problem natomiast pojawia się wtedy, kiedy chciałem uzyskać odszkodowanie po powstaniu szkody.Wtedy nie odpowiada na argumenty, nawet dokładnie się nie zapoznaje ze zgłoszeniem, kilka razy trzeba podawać te same dane, bo ktoś czegoś nie doczytał.Czytam opinie, że inni klienci tez mają z tym problem, z odszkodowaniem za stłuczkę czy uszkodzeniem ciała.Firma bardzo mnie rozczarowała, bo nie jest tania, a teraz już wiem, że nie jestem w jakikolwiek sposób zabezpieczony, niepotrzebnie skorzystałem z usług i nie zamierzam po raz drugi się pomylić.
Obsługa w punkcie informacyjnym jest bardzo słaba i nieprzyjazna.Nie potrafi udzielić informacji i wręcz oburza się, że klient chce się czegoś dowiedzieć.Nie próbuje pomóc, od razu jest nastawiona negatywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.