Opinie użytkownika (4)

nic nie wiedzą...
nic nie wiedzą a czas dobrej taniej oferty już minął - zasięg sieci, przełączanie w roamingu krajowym to kpina.

Jack

08.01.2015

Play

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłem do BOA...
Dzwoniłem do BOA T-Mobile. Miałem problem z moim iPhone, a dokładnie z brakiem dostępu LTE. Konsultant udzielił mi wszystkich informacji, zmienił taryfę na JUMP(Polecam). Wymieniłem macroSIM na macroUSIM w Tandemie i wszystko działa. Teraz bez przeszkód na moim smartfonie oglądam transmisję meczów z Mundialu w Brazylii poprzez aplikację TVP Stream - obraz jest w super jakości, nie tnie :-) Generalnie T-Mobile to dobra Firma. Wymiana sim na USIM odbyła bardzo szybko, nową kartę zainstalowałem na miejscu i LTE działa z prędkością ponad 40Mb/s w odbiorze a w nadawaniu w okolicach 20Mb/s - szok :-)

Jack

04.07.2014

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Jack

01.02.2014

T-Mobile

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 181

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Najlepsze biuro...
Rewelacyjnie. Najlepsze biuro telefoniczne. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Jack

31.01.2014

T-Mobile

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 181

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi