Po wejściu do przychodni zająłem miejsce w kolejce. Niestety mimo bolącej nogi nie mogłem usiąść, gdyż dwa miejsca siedzące były już zajęte. Po 10 min. doczekałem się na swoją kolej w okienku. Niestety pani nie była zbyt miła nie odpowiedziała nawet na przywitanie, z bardzo niemiłym wyrazem twarzy odpowiadała na moje pytania. Brak jakichkolwiek zwrotów grzecznościowych oraz jak najszybsze zbycie pacjentów dało się zauważyć już w kolejce. Niestety mimo umówionej godziny na wizytę musiałem czekać około godziny gdyż w poczekalni czekało mnóstwo pacjentów.
Po wejściu do lokalu zostałem zauważony i przywitany przez uśmiechniętą i bardzo sympatyczną piegowatą blondynkę z krótkimi włosami. Baristka bardzo sprawnie i kompetentnie opisywała wystawione produkty, które wyglądały fantastycznie na odsłoniętym displeju. Bardzo szybko dostałem zamówione napoje. W lokalu bardzo głośno i dużo gości ale znalazłem posprzątany i czysty stolik. Postawa obsługi i atmosfera lokalu zachęca do kolejnej wizyty jednak sam lokal jest już zniszczony i przydałby mu się remont.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.