Brak informacji codo miejsc parkingowych, zły stan nawierzchni na terenie parkingu podziemnego. Brak oznaczonych miejsc parkingowych i mało czytelny system oznakowania drogi wyjazdowej z Parkingu. Brudne toalety i klejące podłogi. Na sali sprzedażowej mała ilość obsługujących kas w piątek przed weekendem. Brak synchronizacji i nadzoru nad kasami dla kobiet w ciąży i inwalidów ( zawsze pełno osób do tego nie upoważnionych, brak jakiejkolwiek reakcji ze strony kierownictwa i ochrony obiektu). Jedyny plus sprawnie pracujące kasjerki.
Szybka reakcja Kierownictwa na wzrost ilości klientów w kolejce do kas. Kompetentne odpowiedzi sprzedawców. Dobra estetyka pomieszczenia stacji. Mało płynów w wiadrach do mycia szyb. Dobrze odmierzające dystrybutory. Dobrze wyeksponowane informacje w Caffe Orlen. Jasny cennik usług. Czyste i pachnące toalety. Względny porządek na parkingu wokół stacji. Jeden minus za mało personelu do obsługi dystrybutorów LPG zwłaszcza wweekendy kiedy jest wzmożony ruch.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.