Opinie użytkownika (2)

Z usług firmy...
Z usług firmy PZU korzystałem przez wiele lat osobiście. Był to mój pierwszy ubezpieczyciel. Korzystali też z nich członkowie mojej rodziny. Ojciec ubezpieczał się jakieś 30 lat i tylko dlatego, że kiedyś PZU było monopolistą na rynku więc siłą rzeczy był „skazany” a i potem, przywiązany do firmy z wieloletnią tradycją, nigdy nie sprawdził oferty innych korzystniejszych ubezpieczycieli. Były to zwłaszcza ubezpieczenia komunikacyjne tzw. OC oraz ubezpieczenia na życie. Przygodę swoją z tym ubezpieczycielem zakończyłem wraz ze zbyciem mojego pojazdu. Następne pojazdy zostały ubezpieczone w innych firmach które przedstawiły bardziej konkurencyjną ofertę, czytaj niższą składkę przy tych samych lub prawie tych samych warunkach umowy. Sama placówka PZU była dobrze zorganizowana. Wszystkie informacje odnośnie gdzie co i jak można załatwić były czytelne i umieszczone w odpowiednim miejscu czyli takim aby zapewnić klientowi jak najmniejszą liczbę pytań i poszukiwań. Kolejek do obsługujących nigdy nie było a jeśli nawet była, to 2-3 osoby nie stanowiły żadnego problemu ponieważ przyjmowano po dwie osoby. Panie z obsługi były zawsze miłe, szybkie i służyły pomocą. Po zmianie miejsca usytuowania placówki i przeniesieniu jej do nowej kamienicy, placówka może stanowić wzór do naśladowania. Jedynym minusem z jakim się spotkałem były godziny pracy placówki. Niejednokrotnie byłem zmuszony albo brać dzień wolny od pracy albo przepustkę żeby załatwić coś w PZU. W mojej opinii jak i moich znajomych którzy zrezygnowali z usług PZU jest to firma która nie jest w stanie przedstawić dobrej oferty ubezpieczeniowej. Utrzymywanie wielu regionalnych placówek kosztuje a to przekłada się na wysokość składek za które klient nie chce przepłacać. Dużym plusem niewątpliwie hamującym odpływ klientów do innych towarzystw jest obecność wielu placówek regionalnych. Klienci uważają że jest to „element” namacalny w przeciwieństwie do takiego jak np. Liberty Direct. Zawsze można odwiedzić pobliską placówkę i spojrzeć komuś w oczy. Ostatnią sprawą jaką chciałbym poruszyć jest reklama, która wprowadzała ludzi w błąd. Otóż jakiś czas temu spotkałem się z małą nieprawdą, którą usłyszałem w radiu o najlepszej ofercie na rynku, ofercie firmy PZU, którą to radio przytaczało za rankingiem jakiejś gazety. Ranking z pewnością był sponsorowany, ale mijał się z prawdą a ja nie lubię kłamstwa.

Jacek_135

30.08.2009

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (17)
Prawie zawsze kiedy...
Prawie zawsze kiedy tankuję na tej stacji, denerwuje się. A przecież nie oto tu chodzi, żeby tak prosta czynność wprawiała mnie w irytację . Gdy człowiek jest w drodze ten rodzaj zakupów powinien być poprostu szybki i sprawny. Podobnie było i tym razem, gdy wchodziłem do sklepu miną mnie pan obsługujący kasę, w srodku nie było nikogo, musiałem czekać chwilę ,aż wreszcie pojawiło się dwóch z obsługi, jeden mnie przeprosił i coś wybełkotał. Zwykle na tej stacji jest kolejka, fakt jest to duża stacja przy drodze Wałbrzych- Wrocław ale z dwóch stanowisk obsługujących działa tylko jedno. Głównym problemem tej stacji, moim zdaniem jest duża rotacja pracowników oraz mała motywacja do pracy. (pewnie ze względu na niski poziom zarobków) a co za tym idzie niska jakość obsługi. Parokrotnie gdy dokonywałem zakupów urządzenie do odczytu kart było nie sprawne więc "ciągali" ludzi od jednaj do drugiej kasy. Jakieś pół roku temu drzwi od myjni byly niesprawne przez miesiąć, napompowanie kół też może przykrą niespodzianką gdyż niesprawne przyłącze więcej powietrza wypuszcza aniżeli go wtłacza. Ogólnie duża, czysta i dobrze zaopatrzona stacja. Bogaty asortyment lecz cenowo wygórowany.

Jacek_135

05.07.2009

ORLEN

Placówka

Świebodzice, Świdnicka 60

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi