Mila, profesjonalna obsługa. Technik farmaceutyczny proponuje tańsze zamienniki. Można płacić kartą i gotówką.jedynym problemem jest długa kolejka czekających. Farmaceuta pyta się klienta, czy chce rachunek. Leki otrzymałam zapakowane w reklamówkę. Sprzedawca zainteresowany klientem, poleca dobre środki, za stosunkowo niewielką sumę pieniędzy.
Polo market jest o tej porze pełen ludzi. Ustawiłam się w kolejce do stoiska z wędlinami. Kolejka liczy kilka osób. Produkty są odpowiednio wyeksponowane. Na stoisku znajdują się dwie sprzedawczynie, ale tylko jedna z nich obsługuje. Kilka osób rezygnuje z zakupów. Wszystkie produkty promocyjne są dostępne. Obsługa jest miła i grzeczna. poleca artykuły w promocji, ale robi to kulturalnie. Minusem jest odpowiedź sprzedawczyni, która nie wie czy dana szynka jest dobra, ponieważ jej nie próbowała. Zakupy zrobione, chociaż zajęły sporo czasu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.