DŁUGO CZAS OCZEKIWANIA NA PERONIE NA PERONOWE,ALE OBSŁUGA MIŁA I PERONOWY BARDZO POMOCNY W TANKOWANIU.PRZY KASIE MIŁA I KOMPETENTNA OBSŁUGA,PRACOWNIK BARDZO POMOCNY PRZY ROBIENIU KAWY Z EKSPRESU.PRACOWNIK PROPONUJE UDZIAŁ W NOWYM KONKURSIE I DAJE ULOTKĘ INFORMACYJNĄ.NA PERONIE PLAMY OD ROZLANEGO PALIWA.W SKLEPIE CZYSTO ,PODŁOGA CZYSTA I TOALETY TAKŻE CZYSTE.
ZASKOCZYł MNIE ASORTYMENT W TYM SKLEPIE BUDOWLANYM,NAPRAWDę BYłO TAM BARDZO DUżO RZECZY KTóRYCH NIE ZNALAZłAM W INNYCH MARKETACH BUDOWLANYCH.cO DO OBSłUGI TO TO MAMA WIELEDOżYCZENIA,WPRAWDZIE ZAWOłANO PRACOWNIKA,KTóRY BYł ODPOWIEDZIALNY ZA DZIAł Z DRZWIAMI,ALA NIE BYł ON WCALE ZORIENTOWANY W ASORTYMENCIE.PAN SEBASTIAN NIE MóGł ZNALEżć NAWET KATALOGU Z DRZWIAMI,KTóRY CHCIAłAM ZOBACZYć.nATOMIAST UBSłUGA PRZY KASIE BARDZO MIłA I ZYCZLIWA.
Towar dobrze poukładany.W razie potrzeby nie ma w pobliżu pracownika,który mógłby pomóc.Jesli jest nie wie nic na temat akurat tego towaru.W CARREFOUR rażące jest jednak to iż ceny na półkach nie zgadzają sie z cenami przy kasie.Póżniej jest wielki problem w dziale reklamacji i obsługi ze zwrotem różnicy,bo trzeba to czesto samemu udowodnić,ponieważ pani bierze klienta za oszusta.Ostatnio poszłam i przyniosłam wielka cenę ,która stała przy coca coli.Nie usłyszałam nawet przepraszam.
Czas oczekiwania na pracownika podjazdu bardzo długi.Po nieudanej próbie zatankowania paliwa (dodam,że jestem kobietą),peronowy nadal nie podszedł udzielić pomocy.W sklepie nie było żadnego powitania,kolejka przy jednej kasie,ponieważ druga kasjerka rozmawia przez telefon komórkowy.Nie zostałam zaproszona do nowej promocji,o której słyszałam w radio.Poprosiłam nawet o naliczenie punktów Vitay za produkt promocyjny,bo pani przy kasie nawet mi tego nie zaproponowała.Toaleta brudna,kosze na smieci pełne,obok kosza papiery,podłoga brudna,mocno zadeptana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.