Tak sobie. okNa plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Firma dwukrotnie zawyżyła kwotę faktury za swoje usługi, po ponownej reklamacji następuje ten sam błąd. Pani konsultantka odnosi się bardzo pogardliwie do klienta i nie proponuje polubownego rozwiązania problemu co wzbudza dezaprobatę i powoduje niechęć do spółki.
Sklep bardzo dobrze oświetlony z poukładanymi produktami według kategorii a nie rozmieszczeniem ich losowo tak jak ma to miejsce w innych sklepach tej sieci. Pomocna obsługa chętnie i wyczerpująco udziela informacji na temat lokalizacji poszczególnych produktów. Przy kasie uprzejmie i przede wszystkim sprawnie bez zadawania zbędnych pytań oraz proponowania dodatkowych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.