Salonik pod względem estetyki wnętrza przedstawia się poprawnie - zawsze czysto, dobra ekspozycja towarów, dość dobrze przemyślane rozłożenie produktów (ze względu np na "pokrewieństwo" tematów gazet i czasopism, sąsiadowanie kolorowanek z zabawkami dla dzieci itp).Oferta dość solidna, choć mogłoby z pewnością być lepiej pod względem prasy kulturalnej - można znaleźć kilka tytułów specjalistycznych, sporo hobbystycznych, jednak nie znalazłam poszukiwanych przeze mnie czasopism literackich. Obsługa nierówna. Panią Olę oceniam pozytywnie - osoba miła w obyciu, zna asortyment, obsługa przebiega szybko i sprawnie (o ile nie szwankuje sprzęt), widać że Pani ta nie boi się Klienta. W pozostałych przypadkach bywa różnie, czasem można odnieść wrażenie że jest się osobą w sklepie niepożądaną lub że ktoś boi się obsługiwać kogokolwiek ;].Największy minus - terminal płatniczy i powiązany z nim przestarzały komputer, który ma tendencje do restartu w najmniej oczekiwanych momentach. Wyjątkowo niewygodny element, zarówno dla Klienteli jak i osób obsługujących.
Sklep położony w lokalizacji dość atrakcyjnej, jednak brak parkingu przed frontem jest sporym minusem pod względem logistycznym. Poza tym Klienci często parkują bezpośrednio na pasie zieleni/chodniku przed sklepem, przez co zasłonięte drzwi wejściowe są niedostatecznie wyeksponowane i nie zawsze zachęcają do odwiedzin w środku.Wnętrze sklepu jest schludne, zadbane. Ekspozycja towarów jest poprawna, choć nie doskonała - wydaje się, że lepszym rozwiązaniem z punktu widzenia korzyści Właściciela i wygody Klienta byłoby umieszczanie w bezpośrednim sąsiedztwie towarów ze sobą powiązanych (np. komputery-> konsole -> akcesoria komputerowe -> gry -> pamięci USB -> aparaty fotograficzne etc), tymczasem są one "rozrzucone" po sklepie w sposób nie do końca przemyślany. Samo jednak przemieszczanie się po sklepie nie przysparza większych trudności - zadbano o wygodne, szerokie przejścia pomiędzy regałami i podłogę nie narażającą na poślizgnięcie się (wykładzina).Oferta jest szeroka i zgodna z materiałami reklamowymi rozpowszechnianymi przez firmę - w pierwszej kolejności zainteresowały mnie przedmioty mające wg gazetki być akurat w promocji i faktycznie - towar był dostępny, zgodny z opisem, cena również faktycznie była konkurencyjna. Cena pozostałych towarów zwykle nie odbiega od przeciętnej. Czasem jest jednak w mojej ocenie zawyżona w porównaniu do ofert dostępnych np w internecie.Obsłudze sklepu nie można zarzucić nic złego pod względem kultury zachowania i kompetencji - pytałam kilku osób o różne rzeczy i zawsze obsługiwana byłam w sposób bardzo miły i kompetentny pod względem przekazywanych mi wiadomości o sprzęcie.Są jednak wśród nich pracownicy którzy w momencie w którym ktoś "nie do końca zna się na tym co chce kupić" wcisną mu towar najkorzystniejszy z perspektywy prowizji, niekoniecznie zaś spełniający jego wymagania. Lepiej więc dla Klienta, by przed zakupami zapoznał się nieco z dostępną ofertą i sam sprecyzował swoje oczekiwania. Mimo tego, w porównaniu z innymi odwiedzanymi przeze mnie sklepami RTV/AGD obsługę w ME oceniam pozytywnie.Największym minusem w czasie odwiedzin w sklepie okazało się posiadanie przezeń tylko jednej czynnej kasy - to stanowczo zbyt mało, zwłaszcza w dniach większych promocji. Ponad dziesięć minut oczekiwania i tłok w kolejce działają mocno irytująco. Ostatecznie oceniam ten konkretny sklep na mocną czwórkę w skali szkolnej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.