Szukałem taniego kredytu. Znalazłem na internecie informacje na temat firmy Open Finance. Wypełniłem formularz i.... zapomniałem o wszystkim. Przedstawiciel firmy próbował kontaktować się ze mną, ale raz podczas odbierania telefonu tenże rozładował mi się a drugim razem nie zdążyłem odebrać. Sądziłem że kontakt już nie nastąpi ale się myliłem. Po dwóch dniach weekendu dostałem email z informacją na temat próby kontaktu ze mną a w kolejny dzień przemiła pani umówiła mnie na spotkanie w siedzibie firmy. Udałem się na spotkanie na umówiona godzinę. Zostałem fachowo wypytany o potrzeby oraz został pobrany do mnie zwrotny kontakt. Nie minęły dwa dni jak otrzymałem na skrzynkę emaliową informacje o kredycie zdecydowanie lepszym aniżeli bym oczekiwał co mnie pozytywnie zdziwiło. Cała kwestia załatwienia kredytu odbyła się szybko i profesjonalnie. :Polecam wszystkim tą firmę i jej pracowników!
Gorąco polecam sklep zoologiczny wchodzący w skład RCMB. Duży wrób produktów dla zwierząt domowych jak psy koty, świnki króliki i inne. Częste dostawy ryb akwariowych oraz żywej karmy. fachowa i miła obsługa zawsze chętna do pomocy.
Duży plus za duży parking i czystość w sklepie. Miła i chętna zawsze do pomocy obsługa sklepu. Dobrej jakości towar dostępny za rozsądne pieniądze. Porządek na sklepie -brak dziur w towarze Biedronka może się od nich uczyć;-/) w tej kwestii. Kosze z artykułami nie przeładowane zawsze wiadomo co w nich sie znajduje. Generalnie polecam.
Miła zawsze chętna do pomocy obsługa, dobrej jakości produkty, świeże warzywa i rozsądne ceny. Parking przed sklepem i czego chcieć więcej? Brawo tak trzymać dalej!
W poniedziałek rano odwiedziłem sklep w związku z promocją gazetową na artykuły jakie miały się pojawić w Tesco. Obszedłem alejki i dokonałem zakupu. Podczas spaceru usłyszałem przez megafon zachętę do wykonania darmowego badania oczu. Udałem się na dział z okularami. Podszedłem do stanowiska gdzie można było wykonać wspomniane badanie i poprosiłem o jego wykonanie. Na stanowisku były obecne dwie młode panie. Zajęte były rozmową ze sobą. Co ciekawe kontynuowały ją nadal pomimo tego iż przynajmniej jedna z nich zajęta była badaniem mojego wzroku. Nie wiedziałem co mam robić jak ustawić głowę i gdzie patrzeć. Jako że mam duże niedowidzenie jednego oka zasłaniałem drugie oko je ręką przez co badanie źle wychodziło. Pani zniecierpliwionym głosem w końcu powiedziała mi co mam robić i gdzie patrzeć. Uważam że w momencie obsługiwania klienta powinna być skupiona na pracy a nie na rozmowie nawet jeśli usługa jest darmowa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.