Opinia użytkownika: Józef_12
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W poniedziałek rano odwiedziłem sklep w związku z promocją gazetową na artykuły jakie miały się pojawić w Tesco. Obszedłem alejki i dokonałem zakupu. Podczas spaceru usłyszałem przez megafon zachętę do wykonania darmowego badania oczu. Udałem się na dział z okularami. Podszedłem do stanowiska gdzie można było wykonać wspomniane badanie i poprosiłem o jego wykonanie. Na stanowisku były obecne dwie młode panie. Zajęte były rozmową ze sobą. Co ciekawe kontynuowały ją nadal pomimo tego iż przynajmniej jedna z nich zajęta była badaniem mojego wzroku. Nie wiedziałem co mam robić jak ustawić głowę i gdzie patrzeć. Jako że mam duże niedowidzenie jednego oka zasłaniałem drugie oko je ręką przez co badanie źle wychodziło. Pani zniecierpliwionym głosem w końcu powiedziała mi co mam robić i gdzie patrzeć. Uważam że w momencie obsługiwania klienta powinna być skupiona na pracy a nie na rozmowie nawet jeśli usługa jest darmowa.