Oceniam firmę "X" sklep meblowy. Niedziela 11.00Udałam się do sklepu meblowego celem zakupu nowej sofy do pokoju. Na witrynie sklepowej brakowało jakiś mebli. Najprawdopodobniej stolika. Już od progu przywitał mnie pracownik sklepu witając się i oferując swoją pomoc. Wytłumaczyłam Panu jakiej sofy szukam. Pracownik pokazał mi 3 modele, które zgadzały się z wymiarami przeze mnie wskazanymi. Zaproponowano mi również alternatywne kolory i wykończenia wskazując między nimi różnice. Sofa na którą się zdecydowałam nie była ówcześnie dostępna w magazynie sklepowym. Pracownik nie był w stanie określić jaki będzie okres oczekiwania na realizację mojego zamówienia.
Oceniam firmę "Y" branża odzieżowa. Sobota godzina 15:40Prezentacja towaru: Jeśli chodzi o prezentacje towaru w witrynie sklepowej oceniam ją na dobrym poziomie. Odzież była wyprasowana. Ceny produktów zgadzały się z oferowanymi na metkach. Niestety część witryny wejściowej była brudna, a na podłodze widać było kurz. Po wejściu do sklepu klient w łatwy sposób możne odszukać prezentowane w witrynie ubrania. Wieszaki z ubraniami zaprezentowanie przejrzyście. Wszystkie rozmiary ubrań były dostępne dla klienta. Obsługa klienta: Pani, która mnie obsługiwała nie miała dostępnej plakietki z imieniem i trudno mi było rozpoznać czy jest pracownikiem firmy czy klientem. Nie zostałam przez nią przywitana. Pracownik firmy nie wiedział gdzie mogę znaleźć interesujący mnie towar oraz czy posiadają dana rzecz w innym kolorze. Oczekiwanie w przymierzalni 20 minut na możliwość przymierzenia ubrania. Ubrania leżały na podłodze i meblach przy przymierzalni. Brak pracownika pełniącego dyżur w przymierzalni.Oczekiwanie na skasowanie produktu: 15 minut - była otwarta tylko jedna kasa. Kasjer nie zaproponował mi żadnego produktu dodatkowego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.