Duży , przestronny i dobrze doświetlony salon. Ekspozycja towaru praktyczna, wygodna i czytelna dla klienta.Personel zainteresowany klientem chętnie służy pomocą, pomaga, wyszukuje rozmiary, fasony obuwia.Jednak zdarzają się odchylenia od reguły. Na prośbę czy można sprawdzić dostępność danego modelu obuwia w danym rozmiarze w innych pobliskich salonach ekspedienta bezradnie rozłożyła ręce i poinformowała, że nie można tego zrobić bo nie ma internetu w salonie. i tym stwierdzeniem zakończyła obsługę, pozostawiając klienta samego sobie. .. a przecież nawet jeśli to była w danym momencie prawda ..zawsze mogła skorzystać z telefonu..
Sklep dość mały i ciasny ( wąskie przejścia w alejkach ) Dodatkowo bardzo często przejście jak i dostęp do produktów jest utrudniony poprzez pozostawione na podłodze kartony z towarem do wypakowania. Personel często wykłada towar na półki w godzinach otwarcia sklepu. Rotacja pracowników jest dość duża - kolejni młodzi ekspedienci czy ekspedientki nie zawsze w sposób sprawny i kompetentny potrafią udzielić informacji o dostępności danego asortymentu lub też miejsca gdzie on się znajduje - przez co czas obsługi niepotrzebnie się wydłuża.. Ponadto dwie kasy, jeden terminal płatniczy - czasem powodują zamieszanie zwłaszcza jak jest więcej klientów i przy obu stanowiskach płatność jest kartą płatniczą. Na ladzie powykładane są produkty w promocyjnych cenach przez co nie można swobodnie położyć koszyka i zapakować zakupów do reklamówek. Pieczywo wyłożone w odkrytych koszach... w godzinach popołudniowych bułki są już suche.Ceny raczej drogie w porównaniu z innymi sieciówkami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.